نرخ سهام بیمه میهن در فرابورس مشخص شد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی فرابورس،'مصطفی امید قائمی' گفت: شركت بیمه میهن با توجه به احراز شرایط پذیرش و در اجرای ماده 51'دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس، نماد معاملاتی آن در بازار دوم بازگشایی شد.

وی در خصوص روش محاسبه قیمت سهام در روش بازگشایی نماد توضیح داد: قیمت پایانی سهام، میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز بازگشایی است و سهام این شركت قیمت اولیه هزار و 350 ریال بازگشایی شد و سپس بین هزار و 280 تا هزار و 450 ریال نوسان داشت و در نهایت قیمت پایانی آن هزار و 333 ریال محاسبه شد.

مدیرعامل فرابورس تصریح كرد: بیمه میهن پنجمین شركت بیمه­ای است كه نماد آن پس از شركت­های بیمه نوین، دی، ما و پاسارگاد در فرابورس بازگشایی شد.

در ادامه مدیر عامل شركت بیمه میهن در مراسم عرضه این شركت گفت: پرتفوی شركت در سال 90 بالغ بر 510 میلیارد ریال حق بیمه بود كه نسبت به سال 89 حدود 600 درصد رشد كرده است .

'علی موسی رضا' ادامه داد: سود خالص این شركت در سال گذشته نیز به حدود 140 ریال رسید كه در مقایسه با سال 89 با رشد 300 درصدی همراه شده است.

وی با بیان اینكه عمده مشتریان این شركت وزارتخانه­ها، نهادهای عمومی و دولتی، سازمان ها و شركت­های بزرگ تولیدی و بازرگانی است ،تاكید كرد: بیمه میهن با 55 شعبه و 250 نمایندگی خدمات بیمه­ای را در رشته­های مختلف بیمه در سراسر كشور ارایه می­كند.

موسی رضا افزود: در عین حال این شركت در رشته­های جدید از جمله طراحی بسته بیمه ساختمان و شهرسازی، طراحی و اجرای بیمه تكمیلی درمان روستایی و عمر و حادثه آنها و ایجاد رشته­های بیمه عمر و سرمایه­گذاری در چارچوب بیمه تكمیلی بازنشستگی فعال است.

لازم به یاد آوری است بیمه میهن در سال 1387 تاسیس و از بهمن 1387 مجوز فعالیت بیمه­ای را از بیمه مركزی دریافت كرد و در حال حاضر موسسه سازمان اقتصاد رضوی از طرف آستان قدس رضوی، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی، بانك سپه و تعاونی مصرف كاركنان بنیاد مسكن سهامداران عمده آن به شمار می­آیند.

قائم مقام مدیر عامل كارگزاری رضوی كه مشاور عرضه بیمه میهن را در بازار دوم فرابورس را بر عهده داشت در خصوص ورود این شركت به فرابورس گفت: با توجه به دارایی و برنامه های توسعه­ای شركت آینده خوبی برای آن می­توان پیش بینی كرد.

'كمال خانزاده' گفت: با توجه به شرایط بازار بهتر است سهامداران با نگاه بلند مدت در این سهام سرمایه­گذاری كنند و ذات این شركت برای نوسان گیری مناسب نیست.

وی یادآور شد: در این روز شركت­های صبا تامین و موسسه سازمان اقتصادی رضوی عرضه­كنندگان اصلی بیمه میهن در روز بازگشایی نماد بودند.

اقتصام** 9141**1601





:: برچسب‌ها: اتومبیل , نیویورک , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: